tension betul

Semalam dah start audit...
semua berdebar-debar...terutamanya orang2 kat core lab...
main lab mestilah dia akan datang dulu...
tapi yang paling tak tahuannya...
kata petang baru opening...tup-tup...pagi2 dalam kul 9.30 pg tiga2 auditor dah tercegat kat depat lab....
pucat muka sume orang......hehehe...
dan yang pastinya kat STAT confirmla dia akan pergi...
sian renu...
cuak betul dia smalam..
sampai auditor tu kata 'dont't be so scared...i'm dr Arif's friend...'
apa kaitan dengan dr arif dengan renu yakut plak...hehehe...
tak de apa sangat yang ditengok..tengok gitu2 je...mungkin pre-audit dulu coz x opening lagi...
tapi katanya malam dia akan datang lagi check...
renu lagi kene stay..cian die..memang dia kuat terima cabaran....
aku????
penentu hari ni...
sebab smalam aku serah tugas stat kat renu untuk jawab2..hehehe..apala...
bukan apa, aku ingatkan dia akan datang kat chempath, so aku kene jawab kat sana sebab orang yang cover aku tu tak biasa lagi..

0 comments: