PAGI-PAGI DAH BENGANG...

pagi-pagi aku dah bengang ngan budak praktikel dari masterskill ni..memang nak kene budak ni..
ari ni budak ni nak present cme kul 10.00pg. pagi ni baru tanya apa nak tanya tpm kat mana..
nasib baik aku bukan pegawai latihan, kalau tak memang aku.....!!!!!
tadi aku tanya selama ni pergi mana tak nampak muka??
jawabnye...semalam mc...
sebelum ni??
kat library...
knape?
praktikel kat library ke????
baik amik kursus diploma perpustakaan je..tak yah amik dtmp.
memang bebudak dari kolej ni aku dah black list doh...
jangan sampai aku n the geng buat surat cam drug lab tak nak bagi student praktikel masuk rotate lab...
sape yang rugi??
junior2 diorang jugak....
tak salah buat jahat sekali sekala berbangding orang lain yang selalu buat jahat kat aku!
huh!
dah la aku ngah tension!

semalam dr. siti tanya aku nak masuk core lab tak?
so, aku terpaksalah jawab boleh...
sebenarnya bagus jugak duk kat lab tu...main lab...sibuk tapi banyak keje boleh blaja..
bak kata kak kumari...
nuru..you masih muda..banyak benda masih boleh blajar...
kalau i jadi u pun i pergi...
dan..aku memang nekad akan pergi lah...

tapi aku tak tahu mampu hadapi tak orang2 kat sana..pelik2 je aku tengok.
tapi seperti yang selalu aku bagitau abang rizal jadilah seperti kata pekak yang berjaya naik ke hujung tiang..sebab?
sebab dia pekak...tak dengar kata2 hasutan tak membina orang lain...
dan aku pegang kata-abang rizal...
senyumlah walapun kita ada beribu masalah sekalipun...sesungguhnya senyum itu penawar

0 comments: