Alhamdulillah..
Masih hidup lagi aku...
malam tadi aku baca buku pasal blood gas...sampai ke pagi aku tersedar je terpikir pasal blood gas...recall apa yang aku baca...nak jadi apa ntah..
hari tu aku tepon putrajaya pasal proses pertukaran aku tu...
die kata tepon balik pertengahan bulan lapan...
aku sebenarnya belum bersedia sepenuhnya untuk tukar kata betul2 hujung bulan 8 sebab aku belum rotate sepenuhnya kat core lab...
tambahan pula kal ya kat hospital kt suruh aku rotate kat drug lab...
drug lab....tak tau sempat tak...
harap2 lambat lagi la tukar...kalau hujung tahun ni...alhamdulillah...
sebenarnya keje kat mana2 pun sama je...
tapi kat sini lab paling basar n banyak special test membuatkannya specialla...
aku rasa dah tiba masanya aku serius untuk rotate..
selama ni tak serius ke???
bukan tak serius tapi sebab ada keje lain yang lebih penting, so aku selalu kat...tak pe la...ada masa lagi...
akhirnya.... masa tu sendiri lari dari aku....

0 comments: