hidup genting

Selesai dah separuh jalan..dah dua hari aku diaudit kat lab ni..
Semalam core lab...hari ni chempath jugak...ni baru internal audit..
Minggu depan baru betul2 audit...pening pale aku...
Sampai auditor tanya aku..awak ni lab mana satu?...
Hehe...dua-dua..separuh-separuh..nak buat camana..masa closing audit, dua-dua closing aku masuk..mungkin sebab u dia cam kot.hehe...semalam banyak jugak yang dikomen,sebab lab paling besar n rutin, tapi hari ni tak banyak sangat la..lab kecik sikit...
Tapi bila dah masuk dua lab ni, boleh blajar banyak benda sebenarnya...
terutamanya pasal management qc...
test lain pun gitu gak..walaupun aku kat STAT, banyak gak la yang aku kene pandai tengok..
Rasa cam dah pandai, rupanya banyak lagi yang aku tak tahu..hehehe...
Sebenarnya banyak benda lagi perlu buat untuk audit nanti terutamanya pasal keselamatan..
Ari khamis kene present pasal keselamatan plak..macam-macam lah...serabut pale....serabut pale..buang pale???hehehe......

0 comments: