KoNfIUSnye..

Arini aku sepanjang hari training LIS. Training ni untuk lab manager bagi LIS. Bagus gak..banyak ilmu aku dapat..nanti LIS down tak delah aku nak pi panggil org dari frontech lagi...

Masa ngah rehat...
Kak norin bagitau pn raja elina tanya nak aku nak pindah ke tak..
Esok ada meeting pertukaran..dia salah seorang yang bertanggungawab untuk pertukaran bagi pegawai sains...
Aku jadi serba salah...
aku sebenarnye dah makin selesa duk sini...
masa aku pun dah makin terisi...
Masalah dah kurang..

Tapi kalau dapat pindah ke KT ..huh..alhamdulillah....
memang itu yang aku nak sebenarnya...
dua-dua aku suke..
So..aku amik jalan yang terbaik...
Tak payah p jumpa pn Raja Elina...
Aku berserah sepenuhnya pada yang Maha Mengetahui,...mengaturkan hidup aku...
lagipun hanya DIA yang Maha Mengetahui ape yang akan berlaku di kemudian hari..
Hanya...
yang mampu aku lakukan adalah berdoa..
Andaikata hidup aku adalah terbaik di sini...biarlah aku terus di sini..
Tapi..
Andaikata aku terbaik pindah terengganu...insyaallah aku akan dapat pindah jugak...

YA ALLAH...Berilah yang terbaik untukku...

0 comments: