UPDATE BLOG LAH PULAK...

Dah lama rasanya aku x update blog ni..ariniu ari jumaat, rehat lama skit..aku curi2 masa nak update blog aku ni...td aku pi kat blog kak nie...bestnye pi beraya...aku tahun ni x sempat nak pi beraya umah kengkawan..cuti sekejap sangat..bestnya kehidupan dulu..ble buat aktiviti ngan student...ble pi jalan-jalan...round dunia...kengkadang aku x tau samaada aku dah buat pilihan yang tepat untuk kerja kat hospital ni atau pun tak...entahlah...tapi yang pastinya aku redha je dengan apa yang tuhan dah tentukan. aku yakin setiap apa yang berlaku ada hikmahnya..alhamdulillah aku x derlah tension cam dulu lagi...terpaksa ngajar tusyen untuk tampung duit poket..aku ingat lagi aku punyelah tak kisah pasal diri sendiri sampai satu tahap aku demam sorang2 kat banglo bukit depu...sume housemate dah balik kampung...agaknya kalau aku mati kat situ pun x der orang tahu...tapi ada sorang insan yang tahu kot...die yang paling rapat ngan aku...aku tak kisah apa orang nak cakap...yang penting sape yang buat baik kat aku...aku buat baik kat die...hidup ni sekejap jer...
sekarang ni aku cuba untuk pupuk rasa sukakan kerja ni..walaupun permulaannya agak susah tapi lama2 ok jer...tapi aku paling tak tahan dengan dr dari spital lain..kerek betul...(ish...sejak bile aku pandai guna perkataan ni ???? entahla....)

0 comments: