BARU BALIK...

Aku baru balik bercuti...5 hari duk kampung...tu pun rasa tak puas lagi rasanya....abang aku dari Sarawak balik....Hazwa, anak die dah pandai cakap orang sana..yang aku paham..Sik mau....maksudnya tak nak..hehehe...sepanjang duk umah, aku tak pergi maner2. paling jauh pun pergi jerteh jer...tapi sebab lama tak bawak kete cam nak tergamam nak bawak kat jerteh. kalau ada orang teman kat sebelah aku drive tak per plak...
Petang biasa aku pi kebun....pergi ngail ikan kat dalam kolam ayah kat kebun...tapi aku dapat sekor je ikan keli...tu pun kecik yang amat...tapi anak sedara aku dapat ikan keli 3 ekor...besar2 betis...nak makan pun takut...lepas je dapat ikan tu...die bukan main excited lagi nak ngail hari2 berikutnya...tengahari tu dah merancang nak pi ngail...budak-budak cam tula....

0 comments: