BALIK LAMBAT LAGI...

dah pukul 6.10 pm. aku kat lab lagi ni...mesin variant 11 turbo kesayangan aku ni buat hal lagi la...engineer ngah duk troubleshoot. best benor nampaknye apek tu buat kerja sampai duk bersiul-siul plak....ari ni tak de aper yang menarik..tapi ari ni buat pertama kali aku pi makan kat cafe ukm...makan kuew tiau lagna..emmmm...best gak rasanya...
tapi yang paling best esok makan free lagi laa...hehehh...company belanja makan kat hotel grand season depan ni hah...hehehe...alhamdulillah....
semalam kak ton, teman kat tempat lama sms..alhamdulillah...dah dapat keje lain...dah jadi RA kat udm...dan yang paling penting..dia dah mengandung anak ke-2. alhamdulillah...murah rezeki kak ton...aku tanya nape berenti? die kata dah tak tahan keje kat tempat lama...
eemmm...
tapi sebenarnya bagi aku, kerja kat tempat lama best jugak sebenarnya...selain dekat ngan kampung, dapat timba banyak kemahiran dan pengalaman...alhamdulillah...ALLAH memberi aku sedikit kenikmatan itu walaupun hanya sementara...

0 comments: