jatuh cinta?

Baru-baru aku ada dengar lagu Muadz. terasa cam dah jatuh cinta pada alunan muzik yang dibawa.
Mungkin kurangnya lagu2 berilmiah cam dia ni.
Majoriti tentang cinta...

Pertama kali dengar MUADZ ni menyanyi dalam konsert Jom Heboh kat TV3.
itulah pertama kali dengar nama n dia menyanyi..
Secara ikhlas pada waktu tu hati aku kata apelah dia ni nyanyi ntah ape2...
tak best langsung..hehehe

tapi kali kedua aku dengar masa naik kete ngan dr Syikin n family on the way nak pi kenduri aqiqah anak dr sham. bila dengar hampir semua lagu ....terasa cam best plak..

tapi aku anda intai kat kedai tak de pun album die ni...

Ada satu lagi album yang betul2 aku nak cari..bukan sekadar hiburan hawa telinga, tapi untuk hiburan rohani jugak...
Xifu dan The Algebra
Aku ada surf blog org yang penah dengar katanya hampir semua lirik-lirik lagu nyanyian Xifu & The Algebra ni diambil bulat-bulat dari hadis Rasulullah! Atau lebih spesifik, himpunan hadis 40 oleh Imam Nawawi. SubhanAllah...

Maksudnya kalau orang dah hafal sume lagu2 dalam album ni maka dah hafal hadis2 Rasullullah...
Tapi aku tak tau nak beli kat mana...

0 comments: