Azam..

em... Ape azam tahun baru aku tahun 2009??
Baru-baru ni aku ada tengok Dr. Fadzilah Kamsah dalam Malaysia Hari Ini
di kata
"orang yang tak ada azam adalah orang yang celaka"

Aku cukup terkejut dengan pernyataan tu...

on the spot aku buatkan azam..hehehe..

Roomate aku kat ofis sume tahu azam aku tahun ni adalah
  • kurangkan cuti - sebab tahun lepas aku banyak cuti.rasa cam termalu sendiri rasa.tapi aku amik cuti banyak sebab tiket selalu tak de..so terpaksa amik lebih cuti..tapi balik kampung penting.
  • kemaskan meja - bukan aku tak suka kemas meja...tapi aku jarang ada kat bilik...kalau ada pun pagi untuk minum pagi dan tengahari untuk makan. lagipun tahun lepas aku kat core lab. jarang duk dalam bilik. STAT plak tu. kalau jadi ape-ape..mampus aku nak menjawab..skang dah balik chem path..sronok...

Macam-macam alasan la plak aku nih..

tapi sebenarnya ada lagi azam tahun baru..Biarlah rahsia....muahaha...

0 comments: