TENSION AKU ARI NI...

Ari ni aku datang kerja cam biasa...tiba-tiba aku ternampak kertas hebahan untuk CME jabatan. bila aku check memang tajuk yang kawan aku ANN nak present tu sama dengan kertas yang Dr Ana bagi untuk kitorang present....sebanarnya setiap scientific officer / biochemist kene present CME....Semua soalan telah diberi oleh Dr. Arif, ketua jabatan kitorang untuk present kepada semua biochemist...aku pun kene gak.....
tajuk yang aku dapat ialah

DISCUSS THE VARIATIONS OF ANALYTE CONCENTRATION WITH TIME OF DAY AND SEASON OF YEAR. HOW IS THE EFFECT OF THIS VARIATION MINIMISED IN PRACTISED?

Aku dah buat sikit-sikit tapi tak tahu betul tak...tapi ari ni aku kena validate result patient dulu...petang baru aku pikir pasal benda alah ni....rasanya kena tanya Dr.Siti betul tak apa yang aku buat ni...Waaaa...aku dah rasa menderita ni...lama-lama kat sini ble dapat darah tinggi aku...terlampau banyak CME..tapi aku rasa cam tak pandai gak.hehehe...
tak pelah...tinggal sikit jelagi...
kat sebelah aku Renu tengah print ape ntah....die pun ngah tension kene buat banyak benda untuk perasmian lab diorang..saborrr jelah.....

0 comments: