ISNIN DATANG LAGI....

Ari ni tetiba je aku teringat kat tempat kerja lama...12/12/07 yang lepas kalau aku tak pindah tempat kerja, genaplah 2 tahun aku kat situ...alhamdulillah banyak benda yang aku belajar kat sana...walaupun banyak kenangan pahit dan masam yang aku dapat tapi banyak jugak kenangan manis yang aku dapat terutamanya dengan mentee2 aku dulu...kenangan ngan kengkawan pun sama..dengan ahli rumah bukit depu, ngan kak zie, bobby dan kengkawan yang lain...tak lupa jugak kak akma dan pokcik yang sudi temankan aku pi jalan2 tengah2 malam kat pulau duyung masa aku ngah stress dulu...kak akma dah pindah dari tempat kerja lama dan baru2 ni aku dapat tahu perkembangan yang positif tentang dier..tapi dier tak ngakulah pulak...hehehe...tak per....pokcik pulak, asyik menghilangkan diri...hanyut ngan dunia dier...tak tau skang dah berubah ke blum...ha..ada sorang lagi cik hudaa....yang sorang ni pun dengar kabar ada perkembangan yang positif tapi dah lama x dengar perkembangan dier....mungkin dier dah lupa kat aku kot..tak perlah..semua orang ada dunia masing2...tapi kalau mereka gembira, aku pun tumpang gembira...muhahahaha.......oklah, nak pi buat kerja lak...

0 comments: