PENING PALO DEN....

Ari ni ada perasmian dan ulangtahun Makmal Teras. dah setahun makmal ni berpecah dari unit patologi kimia...dah setahun baru nak rasmi....biasala...
dan banyak jugaklah pembaharuan yang telah dibuat....yang paling ketara ialah pasal partial shift...shift ni baru je stat minggu ni...dan....cam biasa manusia bila benda baru nak diperkenalkan banyak pandangan yang negatif dari positif...ramai MLT yang tak setuju sebab yang utamanya...oncall diorang dah tinggal separuh je...dari dulu oncall dapat 4-5 ratus, sekarang dah tinggal sikit je....entahlah...

Dan aku pun terpaksa berkorban gak lah...kene oncall gak...tapi pasif oncall jela...hehehe...dan yang paling penting aku kene rotate blajar kat core lab tu....nak blajar mase biler nta...dah la skarang kat lab aku ni tinggal aku n kak norin jer....kak norin pun skang ni asyik sakit dada je..heheh...memang aku akui dia memang busy...tak terbuat...heheh....

Tapi makin lama aku rasa dah makin suke keje sini..dan terpaksalah pendamkan hasrat nak pindah tu dalam kocek baju untuk beberapa tahun lagi...mungkin ada hikmahnya aku duk kat sini...terpaksalah berfikiran positif untuk sedapkan hati sendiri.muhahaha....

Dan hari ni yang paling penting ialah aku nak balik kampung malam ni...moga ALLAH selamatkan perjalanan aku..Amin.....

0 comments: