Seminar

Seminar yang dirancang lebih kurang 2 minggu akhirnya dah selesai.
Alhamdulillah hampir 45 orang dari seluruh negara datang. Hanya beberapa hospital yang tak menghantar peserta. Sabah n Sarawak mungkin diorang tak sempat nak prepare kot. Tak pe..

Tapi yang menyakitkan hati Peserta dari Penang walaupun hanya dilimitkan seramai2 org je, tapi ketua jabatannya bagi pendapat aku sunggh tak patut. Sanggup marah pihak penganjur sebab pada hari yang sama dia ada meeting lain di tempat yang sama. Apeplak...aku pun heran dengan org cam ni..walaupun aku dah paham (org lain lagi paham) dengan perangai die...tapi jangan la sampai marah2 kitorang sebab die x ble join...lantak lah..

Tapi aku dapat rasakan ini adalah seminar yang paling aku tak bersemangat nak buat kerja...
Mungkin ni adalah seminar terakhir aku jadi organizer kat sini....
Aku lebih banyak menggunakan perkataan ..biarlah...biarlah..biarlah...
Lagipun diakhir perjuangan disaat genting aku terpaksa berjuang seorang diri..
Tambah pulak dalam kepala aku ngan pikir pasal........emm...semangat berkursus tu dah kurang..

Tapi nasib baik semua berjalan dengan baik...makanan pun best...penceramah pun agak best jugak...

0 comments: