nAik Pangkat

Bestnye berada di tempat baru..suasana baru..kawan-kawan baru…pengalaman baru…
Ramai kawan-kawan yang boleh dikira OTAI di sini dah dinaikkan pangkat..mula lapor diri ke tempat masing-masing 1/10/2009

Kak norin=hospital teluk intan,Perak
Kak malar=hospital sungai buluh
Kak aisyah=hospital sipitang,sabah….sian dier…dah la.. jangan nagis lagi yer kak…aderla hikmahnya tu…
Kak huzaimah=hosp. seremban
Ting=hosp.ampang
Kak aisyah (Quality)=hosp.ipoh
Hazmer=kat hkl lagi…emmm
Kak nani=pun hkl
Razali=pun hkl

Tapi yang paling aku sedih Kak Norin dah nak pindah…

tak der lagi orang yang nak bagi tunjuk ajar kat aku…(biasa dia yang aku jadikan sumber rujukan)


Tak der lagi orang yang suke kemas lab ( 5S nak bagi kat sape plak? Aku???ayoo….susah tu)

Tak de lagi orang nak bagi majalah lama2 kat aku…(kak norin ske bli majalah impiana n anjung seri…saje berangan katanye..hehehe)

Tak de lagi orang nak pi jalan TAR ngan aku( kekadang bila husband die keje hari minggu,die ajak aku teman)

Tak der lagi orang nak p bli makanan ngan aku….

Sedihnya…..

Tak pelah… nak buat macammana..dah rezeki die bertambah. Alhamdulillah..Moga persahabatan kami diberkati olehNya.
Tapi kak norin ngah risau..

Kat sana workload pun agak banyak. Dalam 1000 sampel sehari untuk biokem. Pastu plak kene jadi ketua Unit..hehe..bertambah sakit dada la kak norin nampaknya…hehehe..aku pun macam dah nak mewarisi kak norin..sesak nafas n sakit dada terutamanya bila menahan marah n pagi2 dah pikir keje…

Tak pe..alhamdulillah…moga aku tergolong dalam golongan orang2 yang bersyukur..masih ramai lagi graduan di luar sana yang masih menganggur….aku dah ada keje ni..kene bersyukur.

Aku?
Masih menghitung hari untuk mencukupkan 3 tahun perkhidmatan untuk aku betul2 boleh dan yakin berada ditempat baru…dan untuk aku bersedia telepon bahagian pertukaran hari-hari..hehehe..

Walaupun 3 tahun adalah masa yang sangat singkat untuk aku belajar..tapi kat maner-maner pun ble blajar…yang penting nak blajar..
Skang ngah tnggu proses pengesahan jawatan. Lambat betullah…kak naziah…tolong cepatkan sikit…

Ya ALLAH permudahkanlah……amin……………

0 comments: