ngah PikiR

Kekadang aku naik bosan ngan WIMAX ni..Menyakitkan hati betul!! Tapi ape-ape pun terpaksalah bersabar..
Tadi dalam bilik ada akak asyik tanya aku..

' nurul, you setuju tak pasal partial shift tu?

Aduh...
Sememangnya nak kata tak setuju tu..mungkin x jugak...nak kata setuju pun tak jugak...
Bagi aku, kalau dah menjadi itu salah satu tanggungjawab aku..terpaksa dan redha la...
Tapi kalau x jadi partial shift lagi baik..susah sikit nak balik malam2 ni...

Kak Kumari kata hari Jumaat kitorang akan bincangkan pasal benda ni...
Majoriti tak setuju...
emm...Tengok lah camana perbincangan nanti...

Tadi aku ada borak2 ngan kawan2 sambil menahan sakit kepala..tak tahula kenapa tiba2 sakit kepala..
Borak2 tentang halatuju Jabatan Patologi..itulah tajuk yang boleh aku simpulkan dari isi borak2 kitorang tadi..
Entahla..rasanya kitorang ni masih kelam kabut dari segi pengagihan tugas, pengurusan...
Terdapat sikit pertindahan tugas..entah ape2...
Esok kene p Symposium plak dah....
Duit pun makin susut..
ngah menghitung hari bahagia ni...25hb jun 2009-GAJI

0 comments: