penipu

YA ALLAH…alangkah beratnya dugaan mu ini…hari ni aku dapat tahu sesuatu yang tak pernah terpikir dek fikiran aku. Mungkin aku terlalu percaya dan naïf tentang sikap dan perangai manusia yang diadikan ALLAH dengan bermacam ragam. Mungkin aku terlalu percaya sehingga tidak pernah terpikir dia akan bertindak sebegitu. Walaupun rahsia ni aku dapat melalui saluran yang dikira agak salah, tapi kalau tak mungkin aku tak tahu rahsia ni. Mungkinkah ALLAH nak tunjukkan sesuatu. Tak tahu kenapa aku tergerak hati nak buat benda tu sampai aku dapat tahu rahsia ni. Memang tak sangka.Ya ALLAH..apalah dosa hambamu sehingga engkau mendugaku sebegini berat??
Tapi ya ALLAH, hambamu tahu Engkau tidak akan menduga seseorang itu melebihi kemampuan hambamu itu…


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 comments: