KENANGAN TERAKHIR CERAMAH

Semalam aku pi Besut, ke Sek Keb. Tembila..teman kak zie buat talk...em..mungkin tulah sekolah terakhir aku pergi....

Tapi duk dalam kete aku senyap jer...sebab takut pakcik marah aku....sebab malam tadi die memang marah kat aku...emm...cik nih asyik nak gaduh ngan aku jer...
tapi bile sampai kat sekolah tu...pihak sek x sedia aper2 pun...ingatkan talk ari ni x jadi...
mula2 diorang rancang nak buat kat dewan...tapi x jadilah sebab ada orang nak guna dewan tu untuk pertandingan nasyid peringkat daerah...jadi terpaksalah kitorang buat kat bilik muzik....
sekali bilik tu x der bekalan elektrik pulak...dugaan sungguh....pastu..LCD pun rosak gak....cikgu yang handle tu pun tak tau nak repair camaner...ada lagi cikgu yang tak tau IT rupanya....tapi kat situ paling penting mikrofon pun tak der....buat malu orang Besut jer...

Hampir sejam tunggu baru boleh start talk...
Lepas talk kitorang edarkan borang soal selidik...
tapi yang paling best...ada student yang tulis kat borang tu...
I love u....nak no tepon.....hahaha....budak2 sekarang ni....entahlah...
lagi satu kejadian yang agak melucukan.....
ada sorang budak tu...kitorang tengah pungut kertas soal selidik tu...
tapi student tu kata..
saya x se hantar...saya nak hantar ko kak come tu...
kak come? saper?
saper lagi...kak ma lah.....hehehehe

Pastu...
singgah jap kat umah...dan singgah kat penarik....cantik gak pantai die..tapi x leh mandi....x sesuai...

Sampai kat kolej terus balik umah...lepas maghrib terus tido...........


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

0 comments: