SEDIHNYER.....

Em....baru-baru ni NURUL UYUN...kawan aku kat UPM call...
katanya nak pi putrajaya...nak tengok posting pegawai sains kat maner...jadi...peluang keemasan tu aku ambil..
mintak tolong die tengok aku posting kat maner...
on the way nak balik Besut...uyun message aku...

" khalbi,orang kat putrajaya. dah dapat tempat. orang kat pahang. khalbi kat kl. kt tukar nak tak? dahtanya, kalau tukar suker samer suker ble percepatkan proses tuka... "

KL?
Aku alergik sungguh perkataan nih...macam mana boleh sangkut kat kl lak nih...benci betullah...
tapi...aper-aper pun alhamdulillah sebab dapat kat semenanjung...tapi harapannya dapat tukar ngan uyun..
pastu uyun tepon aku...bincang proses pertukaran tu..

"ok=>.thanks sangat2. nanti orang tanya prosedur dier camaner ek. orang bagitau segera.tunggu...=> thanks banyak2. seronok sangat."

Pastu balik kebetulan mak dan ayah aku tengah duk borak-borak. lepas dapat tau aku boleh kat kl ayah aku kate jauhnya...tapi bila aku kata nak tukar...barulah nampak cam ok sikit....

Tapi...aper-aperpun alhamdulillah...syukur kehadrat Ilahi kerana murahkan rezeki aku selama ini....tapi apa yang aku buat untuk membalasnya???????????????

0 comments: