x bLE Nak FoKus DaA...

MACB hari ketiga tapi hari kedua bagi aku. Topik2 yang ada dalam tentatif boleh dikatakan semuanya best belaka. Tapi fikiran aku tak ble nak fokus sangat..asyik pikir pasal........
Tapi ala...buat bodo je lah...benda remeh...

Manusia ni suka sangat besar2kan benda remeh-temeh..Orang macam ni rasanya tak berapa sesuai untuk dibuat kawan..nanti berjangkit..sama dahsyatnya penyakit berjangkit H1N1..
lagi teruk aku rasa...


yang paling aku nak gelak..(bukan nak marah)...katanya kulat2 kat makanan ble dapat H1N1...

ITULAH ORANG KATA KALAU X TAHU, TANYA...JANGAN CAKAP CAM TAHU SEGALA..DIRI SENDIRI JUGAK NAMPAK BODOH DI MATA ORANG YANG LEBIH TAHU!!!!

Arini pun ada penceramah yang x dapat present coz positif H1N1. Rasanya dapat H1N1 lagi baik dari dapat penyakit hati cam die ni!

Tapi x pe...mungkin die tak tau perkara yang sebenar...aku pun tak nak bazirkan air liur nak xplain.Moga ALLAH akan sentiasa memberi kesabaran pada aku yang dhaif ni...

Yang penting arini aku memang kenyang dapat makan freee....yang paling penting dapat makan sate yang dah lama aku kempunan...

Tapi ilmu baru pun banyak gak dapat...Patutla setiap tahun sume orang berlumba-lumpa nak mai MACB. Walaupun yuran agak mahal...Tapi I tak kisah..ade org sponsor...Terima kasih...

0 comments: