dalam delema

Aku skang dalam delema...heheheh..
Skang aku ngah pikir samaada nak tukar ke hospital kt ke tak..
Semalam So dari spital Kt call aku sama ada nak tukar suka sama suka atau tak...
Dulu pun dia dah tanya..tapi aku diam kan saje sebab ingatkan tak jadi...
Lagipun masa tu aku sayang nak tinggal lab aku ni...
Kt lagi...
Aku suka gak tukar kat tempat sendiri dekat ngan kampung sendiri...
Tapi aku tak tau samaada aku akan berkembang tak kat sana...
Bukan badan aku yang berkembang tapi fikiran aku..hehehe..
Tapi kalau difikirkan balik, sama je sebenarnya...
Spital kt tu spital negeri..tak macam spital daerah..banyak benda gak yang boleh aku blajar..
dari segi QC dan validasi mungkin sama...yang tak sama mungkin ada beberapa test yang ditawarkan kat sini tak ditawarkan kat sana..
Memangla..sebab sini tempat rujukan...
Aku ada tanya pendapat ramai orang..ada yang bagi pendapat yang ok dan ada yang bertentangan..
Abang rizal, cam biasala bagi pandangan bertentangan ngan orang lain..tapi mungkin betul gak..
siap kata lagi..
Kalau kita mengakap ikan kat laut dalam, hasilnya lain dari kita menangkap ikan kat pesisir pantai...
Ye, aku paham. tapi....
Tapi yang aku tengok orang2 yang keje kat spital lain ble je..
Ble naik pangkat, lagi banyak ble pergi kursus,
Tapi bezanya...kat sini kita yang anjurkan seminar atau bengkel..nanti aku plak yang jadi peserta datang sini...heheh
Tanya abg aku..dia kata ok..ni balik kg kene tanya orang tua aku lak..
Biasa naluri orang tua lebih tepat mana yang terbaik...
Tapi aku rasa mesti diorang stuju kat kt...
Malam tadi aku dah isi borang tapi x lengkap lagi...
Hati aku berat lagi nak tinggalkan Hkl...
Mua....

0 comments: